środa, 11 czerwca 2014

وتواجه كوريا الجنوبية واحدة من أسوأ حطام.


وتواجه كوريا الجنوبية واحدة من أسوأ حطام.

الثانية، كتابات نبوءات Jucelino، غادر العبارة إنتشون نحو جزيرة جيجو ستغرق في صباح يوم الأربعاء (16) في كوريا الجنوبية مع 475 راكبا على متنها، معظمهم من الطلاب. وسيكون لدينا عدد كبير من القتلى الأبرياء. علاوة على ذلك، أرسلت Jucelino بريد إلكتروني إلى المدرسة الكورية الجنوبية في Danwon نيابة عن نائب مدير المدرسة الكورية الجنوبية Danwon، السيد كانغ مين غيو وقال في رسالة انه مرافقة الطلاب في المدرسة، لكنه طلب أيضا لتجنب هذه الرحلة من 16 أبريل 2014، لرحلة القارب سيكون لها احتمال الغرق.

ونقلت الصحيفة عن احد إلكتروني ارسلت في May 31، 2007، لثم الرئيس روه مو هيون حول هذا الحادث، كما حذر من أنه سيرسل بريد إلكتروني مع نسخة إلى سفارة كوريا الجنوبية (نسخة من الرسالة أدناه)
أسباب وقوع الحادث وذلك لأسباب من الإهمال والمشاكل الميكانيكية (انعدام الصيانة). ولكن المشكلة الرئيسية، ضوضاء عالية عند العبارة ستتوقف فجأة. وهذا قد يعني أن القارب جنحت، لتصل إلى الظهر أو التي تحطمت إلى كائن المغمورة.
حقيقة أخرى علق Jucelino تم شحن أيضا العبارة وعلى متنها 150 سيارة، انتقل إبعاد القارب.
للأسف، ونحن نأسف لمقتل هؤلاء الابرياء، ولكن فعلنا كل شيء في محاولة لتجنب مثل هذه المأساة، ولكن لعدم وجود الاستماع إلى المشورة الروحية لدينا وقد قيل ذلك منذ زمن طويل، وجاء الواقع لتؤتي ثمارها، يقول Jucelino
يبارك الله لكم جميعا





کره جنوبی یکی از بدترین wrecks مواجه است.

دوم، آثار نبوت از Jucelino، کشتی اینچئون به سمت جزیره ججو را ترک می کنم در صبح روز چهارشنبه (16) در کره جنوبی با 475 مسافر در هیئت مدیره، بیشتر دانش آموزان غرق. و ما تعداد زیادی از مرگ و میر مردم بی گناه را داشته باشد. علاوه بر این، Jucelino نامه ای به مدرسه کره جنوبی در Danwon از طرف معاون مدیر کره جنوبی Danwon، آقای کانگ مین Gyu فرستاده شده و در نامه ای که او را دانش آموزان در مدرسه همراهی گفت، اما او نیز پرسید: برای جلوگیری از این سفر از 2014 آوریل 16، برای سفر با قایق احتمال غرق شدن را داشته باشد.

یک نامه فرستاده شده در مه 31، 2007، برای رئیس جمهور وقت روح مو هیون در مورد این حادثه به نقل از و هشدار داده است که این امر یک نامه با یک نسخه به سفارت کره جنوبی (کپی از نامه در زیر) ارسال
علل حادثه به دلیل بی توجهی و مکانیکی مشکلات (عدم نگهداری) می باشد. اما مشکل اصلی، یک صدای بلند که کشتی را به طور ناگهانی متوقف شود. این به این معناست که قایق فرار گل نشسته است، هدف قرار دادن پشت و یا سقوط یک جسم غوطه ور.
واقع یکی دیگر از اظهار نظر های Jucelino همچنین شارژ شد کشتی، حمل 150 خودرو، رفت و قایق با نوک انگشتانش.
متاسفانه، ما تاسف از مرگ این افراد بی گناه، اما ما هر کاری را به تلاش برای جلوگیری از چنین فاجعه ای، اما برای عدم گوش دادن به توصیه های معنوی ما گفته شده است که مدت ها قبل، این واقعیت است آمد به ثمر، می گوید Jucelino
خدا به شما برکت دهد

www.jucelinodaluz.com.br

 http://www.jucelinodaluz.com.br/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz