piątek, 1 sierpnia 2014

مادلین مک کین - نظر و به روز رسانی

مادلین مک کین - نظر و به روز رسانی


پلیس به دنبال یک مجرم جنسی در مورد کمی مادلین، با این حال، جستجوی هنوز هم عکس کور شلیک در همه جا هستند و هر روز یک داستان جدید در مورد مادلین، البته، که این دختر بی گناه را ربوده نمی شد، او توسط یک تصادف کشته شد استفاده از دارو بسیار و بدن در پرتغال وجود دارد پنهان شده است.

  هر روز پس از ناپدید شدن دختر، بوجود می آیند نظر از آدم ربایی با ظاهر های تمام نقاط جهان. سوء استفاده جنسی. گروهی از آزار جنسی کودکان، و از آن زمان مرگ بسیاری از این افراد و بدون بتن و راه حل قابل قبول پدید آمده است، به عنوان مثال،. هیچ چیز definite.the آخرین آنهایی است سوال چهار مظنون برگزار شده توسط اداره پلیس از اسکاچ زمین حیاط از آنها پیوستن شده است تحقیق و تفحص در مورد آن شده است آمدن نسخه های متعددی را برای این ناپدید شدن، اما بتن هیچ چیز نیست. مانند این است که واقعا نمی خواهید بدانید که مادلین مک کین کشته است به خاطر یکی از این رسوایی بزرگ به زودی ممکن است بوجود می آیند.، همه ما می دانیم که در پرتغال برخی از حملات علیه دختران و یکی از این موارد آن را به 5 دختر در جنوب پرتغال بود وجود دارد، که در آن مادلین بی گناه ناپدید شده بود
ضرب و جرح بین سال های 2004 و 2006 رخ داده است، اسکاتلندیارد می گوید.

  پلیس، بررسی ناپدید شدن دختر بریتانیا مادلین مک کین در پرتغال در سال 2007 اعلام کرد یک بار دیگر که به دنبال یک مجرم جنسی که پنج دختر از ورود به آپارتمان خود را در طول تعطیلات حمله کردند.

خانه در منطقه پرتغال از آلگاروه، واقع در جنوب، جایی که مادلین مک کین ناپدید شد، و آنها عمدتا توسط خانواده های بریتانیا اشغال شد، گفت: اسکاتلندیارد.

  بین 2004 و 2006 مرد از نظر جنسی پنج دختران 7-10 ساله مورد حمله هنگامی که در بستر بودند. "این جنایات جدی هستند و هیچ کس برای آنها عنوان شده است. آنها باید (به تمرکز در غیر این صورت ..) که آیا این جنایات به ناپدید شدن مادلین مرتبط، گفت:" پلیس اندی ردوود، که ریاست این تحقیقات. این نوع از جرم و جنایت در همه جا در جهان اتفاق می افتد، و شما فقط در این خبر که با موارد آدم ربایی، جرایم جنسی و فروش عضو بارگذاری شده است. دیدن لینک ها:
  http://oglobo.globo.com/sociedade/governo-britanico-vai-apurar-denuncia-de-pedofilia-no-parlamento-13172105

نگاه کن، البته، که هیچ ربطی به آنچه رخ داده به مادلین مک کین، چرا که این دختر قربانی خطا در دوز بالا دارو بوده است، و پرخاشگری فیزیکی و درگیر پنهان بدن از جسد و این ناپدید شدن را به عنوان برنامه ریزی شده 'ربودن "من نامه نوشت قبل از آن اتفاق افتاد و رویاهای وابسته به اطلاع یا الهام قبلی من، و آن را بیشتر از آن چیزهایی که به من نشان داد بود و تا کنون درست باشد، می گوید Jucelino.
  برای اولین بار در با وجود تجاوز رنج می برد در سال 2007 و دومی از فقدان تحقیقات فنی بیشتر و هر چیزی را که تنها می تواند قیاسی: این دختر قربانی دو بار بود.

  پدر و مادر دختر، McCanns، مبارزات انتخاباتی، که در آن پدر خود را به همه چیز و مادر دختر اجرا می شود همیشه قرار می دهد سر پایین (تعظیم سر او را، گریه نکن، هیچ حس از دست دادن، شوکه شده نه در همه، اما بسیاری انجام می ترسم. این چیزی است که من احساس زمانی که من در چهره او نگاه کنید)، با این حال، آنها یک وب سایت برای جمع آوری پول را ساخته بود. این فرایند مالی اخیرا در وجود، پلیس پرتغالی سابق، توسط آنها دنبال شد بسیار روشن بود. با این حال، من اشاره کرده اند، که علاقه زیادی از آنها، با تمام احترام، آن را می دانم که چگونه بسیاری از کتاب های مادلین توسط شرکت انتشارات که به پشتیبانی از نسخه که برای نویسنده و درخواست دیوان عدالت در پرتغال، فروخته شد مقدار 1، 2 میلیون یورو. به جای درخواست "حق از پاسخ" با آسیب قرار ناشی از افترا ادعا، به طور مستقیم به آنها در رسانه ها می گویند از تمام نقاط جهان، و همیشه تغذیه پایان نامه وجود ندارد. در حال حاضر، اگر آن را در برزیل بودند، این زن و شوهر خواهد بود برای رها کردن کودک قادر شکایت کرد .. (مادلین مک کین)

  در نظر من، و با استفاده از حقوق من از آزادی بیان، McCanns، توسط منافع انگلیس در این سیستم که شده است هر زمان نمی بررسی توسط گروه پلیس بود محافظت شده است، آن چیزی است که به نظر می رسد، بنابراین، برای دریافت بازدیدکننده داشته است از انگلیس سفیر در پرتغال زمانی که آنها تحت تحقیقات پلیس ممکن است آن متوقف شد (متوقف) وجود دارد. و علاوه بر این که، تقریبا شش سال برای پیدا کردن مادلین، چرا که آنها بر این باورند که او ربوده شده است و هنوز زنده است ..

  ناخواسته در اینجا من آنها را رام و یا متهم آنها را تا به حال به نظر می رسد مانند دیگر طول می کشد، بهتر می توانید برای آنها است، چرا که کمک های مالی و مبارزات انتخاباتی به نمایندگی از خانواده (به ظاهر قربانیان برخی شرایط) - و نه قربانی بی گناه مادلین مک کین که واقعی است که مرگ و میر آسیب دیده - قدرت در سال های اخیر با حمایت از مقامات و برخی از خانه های رسانه ای در انگلستان به دست آورد.
اما در حال حاضر من در پیش در اینجا بگویید، روزی و به نوعی، این "جعل آدم ربایی" برچیده خواهد شد، بدیهی است، و از آن خواهد شد یکی از بزرگترین رسوایی های که تا کنون در جهان دیده می شود.

  من مطمئن هستم که مجرمان خواهد شد گرفتار و روزی بازداشت هستم. و نمی شود وحشت زده وقتی که نام واقعی قتل آمده: "تعجب دو برابر خواهد شد."

این همه من در رویاهای اخطار من دیده می شود، و پرونده بسته خواهد شد، و روح آن دختر معصوم باید استراحت ابدی در بهشت را.

  استاد Jucelino Nobrega da Luz از

http://www.jucelinodaluz.com.br/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz