wtorek, 5 sierpnia 2014

زلزله می تواند صدها نفر از مردم بی گناه در چین را می کشند، می گوید Jucelino


زلزله می تواند صدها نفر از مردم بی گناه در چین را می کشند، می گوید Jucelino

زلزله قدرتمند می تواند در یک منطقه کوهستانی در جنوب غربی چین در این یکشنبه اوت 3، از مجموع 2014 سنگ، می تواند حداقل 300 نفر، با توجه به اطلاعات از Jucelino Luz از کشتن و زخمی شدن بیش از 1800 نفر دیگر. با ده ها تن از مردم به عنوان گم شده در یکشنبه شب گزارش، تلفات انتظار می رود به افزایش است، می گوید Jucelino.

زمین لرزه، که در بیشتر یا کمتر، 16:30 با اولیه حمله خواهد کرد و بزرگی 6.0 در Ludian شهرستان در استان یوننان گزارش، اما خواهد شد همچنین در دو استان مجاور، احساس با توجه به پیش بینی های او در نامه ای که نوشت: سال گذشته ارسال شده به مقامات.

"بر اساس رویاهای من، من فقط به به زمین افتاد و در آنجا تا زمانی که لرزش متوقف شد، و پس از آن من گریه و گریه ماند،" و من به زودی تا واکد به دلیل آن را مانند یک کابوس، زمانی که من این رویا I سفر به شد بدست شد اسلو نروژ در خانه یک روزنامه نگار ان کریستین کمک کرد که برای ارسال آن نامه به مقامات پس از آن.

من فقط در سپتامبر 2012 به یاد داشته باشید، یک زلزله 5.6 ریشتری ضربه همان منطقه، به کشته شدن 81 نفر و زخمی شدن 821. در 1970s، دو زلزله های قوی بیش از 15،000 نفر در این استان کشته شدند. من نیز تا به حال آن رویاها و برای من که بسیار وحشتناک بود چرا که آن را مانند یک حمل و نقل I با آن همه درد و رنج مردم وجود دارد شده بود، و من در آن به مناسبت بسیار بد احساس می شود.

در این نامه من توسط خودم اشتباه گرفته بود و من در مورد یک هواپیما که توسط یک آب و هوای بد رها، و گردباد که تایوان ضربه نوشت، و من به نام اشتباه از پرواز GE 222 نوشته اند، و به جای آن نوشتم پایین خطوط هوایی مالزی. اما من DD آن درست نیست چرا که من در عجله برای افشای اطلاعات را به مقامات چینی بود.
در سال 2008، من تا به حال همان احساس، زمانی که من پیش بینی به یک زلزله قدرتمند در استان سیچوان که بیش از 70000 نفر کشته شد. هنگامی که یک سری از زمین لرزه در شمال غربی چین در سال 2013 ضربه استان گانسو، من بیش از حد رنج می برد. و من ساخته شده بسیار کمی این واقعیت است که مقامات چینی و سازمان های دولتی به منطقه آسیب دیده با عجله به ارائه کمک و آسایش به مردم بی گناه بود.

زلزله سال 2008 نیز این موضوع را از ساخت و ساز غیر استاندارد از بسیاری از مدارس و ساختمان های دیگر است که سقوط مطرح شده است.

در رویاهایم تو را در خارج در باران بود، و من بسیاری از خانه ها در تپه ها که در بالا روستای داشتن یک فروپاشی به افزایش بود.

"است پس لرزه های مداوم وجود دارد،" Jucelino می گوید. "قدرت به پایین است، این همه تاریک در خارج، و من واقعا می ترسم وقتی که من به حال که خواب."

Jucelino Nobega da Luz از

برای اطلاعات بیشتر: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz